Veelgestelde vragen

Welke mogelijkheden zijn er om te betalen?

Betalingen met een visakaart zijn geen enkel probleem. 
In het betaalscherm kan je deze optie aanvinken.

Universiteiten en onderzoekinstellingen kunnen bij ons bestellen via de website of via de accountmanager.
Wil je weten wie je accountmanager is, bel ons op +32 11 363 363 (B) of +31 85 888 06 01 (NL)
Buiten de kantooruren kan je ons bereiken op info@ledtechno.be

Hoe zit het met certificaten?

Led Techno is een ISO gecertificeerd bedrijf (ISO 9001: 2015). Tevens stellen we hoge eisen aan onze leveranciers wat betreft hun kwaliteitsnorm en hun producten. Wij streven ernaar om u als klant een zo uitgebreid mogelijk en kwalitatief hoogstaand gamma aan te bieden. Download hier ons ISO-certificaat.

De meeste leveranciers hebben een iso-certificering. Op eenvoudige aanvraag bezorgen we deze certificaten. 

Daarnaast doen we jaarlijks een evaluatie van onze leveranciers op verschillende punten (aanleveringsgraad, correctheid goederen, juistheid documenten, ...).

Voor leveranciers die geen certificering hebben zijn we strenger in hun beoordeling.

We hebben een ruime collectie aan producten, zodat het niet mogelijk is om deze certificaten online up to date te houden.

Mocht je een bepaald certificaat willen hebben, laat ons het artikelnummer en lotnummer weten van het product of het factuurnummer.

Indien je voor elke levering de certificaten wilt hebben, laat het ons weten. En dan sturen we ze standaard met bij de bestelling.

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Als je een bepaald artikel niet kan vinden op de website, kan je steeds contact opnemen met onze salessupport of je accountmanager (info@ledtechno.be of +32 11 363 363 (voor België) +31 85 888 06 01 (voor Nederland).

Het kan altijd zijn dat een artikel bij ons uit stock is of dat het nieuwste artikel nog niet op onze website staat. Mocht dit het geval zijn, contacteer dan onze salessupport (011 363 363 voor België en 085 888 06 01 voor Nederland) of vraag het aan je accountmanager.

Je kan bestellen via de website, je accountmanger of je salessupport of je bestelling doorsturen naar info@ledtechno.be

 

Onze artikelen zijn terug te vinden op de website. Onze accountmanagers komen echter graag langs voor een persoonlijk advies te geven passend bij je vraag. 
Neem contact met ons op via onze salessupport +32 (11) 363 363 (B) / +31 85 888 06 01 (NL) of via info@ledtechno.be

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Vanaf 200 euro excl. BTW verzorgen we gratis levering in België en Nederland. Onder de 200 euro excl. BTW dient er een er 25 euro excl. betaald te worden voor dossier-, port en administatiekosten.

Samen met de accountmanger wordt bekeken welk toestel het meest geschikt is voor uw behoeften.
Vooraleer de levering plaatsvindt is er steeds een bezoek van de accountmanger ter plaatse om de meest geschikte manier van levering en aansluiting te bekijken.

Ik heb een vraag over de prijs?

Alle prijzen van onze standaardartikelen zijn terug te vinden op onze website.
De aangegeven prijs is exclusief BTW.

Mocht er een bepaald artikel niet terug te vinden zijn op onze website, neem dan even contact met onze salessupport via +32 (11) 363 363 (B) / +31 85 888 06 01 (NL) of via info@ledtechno.be

Alle prijzen van onze standaardartikelen zijn terug te vinden op onze website.De aangegeven prijs is exclusief BTW.
Mocht er een bepaald artikel niet terug te vinden zijn op onze website, neem dan even contact met onze salessupport via +32 (11) 363 363 (B) / +31 85 888 06 01 (NL) of via info@ledtechno.be

 

Op de website staan alle prijzen excl. BTW. 
Tijdens het afrekenen kan je steeds je BTW-bedag zien.

Onze artikelen zijn terug te vinden op de website. Onze accountmanagers komen echter graag langs voor een persoonlijk advies te geven passend bij je vraag. 
Neem contact met ons op via onze salessupport +32 (11) 363 363 (B) / +31 85 888 06 01 (NL) of via info@ledtechno.be

Hebben jullie een klachtenprocedure?

Tijdens de kantooruren mag je steeds bellen naar 011 363 363 voor België of 085 888 06 01 voor Nederland. Buiten de kantooruren mag je steeds een mailtje sturen naar info@ledtechno.be en nemen we spoedig contact met je op.

Als ISO gecertificeerd bedrijf hebben we een klachtenprocedure. Waarbij elke klacht wordt geregistreerd en geanalyseerd.
Klachten van klanten worden altijd besproken in de Q-meeting.

 

Hoe kan ik jullie contacteren?

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8u30 tot 16u45, op vrijdag zijn we bereikbaar tot 16u00. Voor vragen of klachten kan U steeds mailen naar info@ledtecho.be

Onze accountmanger kan je rechtstreeks contacteren via mobiel nummer of email.
Weet je nog niet wie je accountmanger is? Neem dan neem dan even contact met onze salessupport via +32 (11) 363 363 (B) / +31 85 888 06 01 (NL) of via info@ledtechno.be